In welke landen kan je online shoppen?
Momenteel kan je jouw online aankopen doen in België, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Spanje en Portugal. Andere landen zijn ook mogelijk, neem contact op via mail ine@superbusy.be of telefonisch +32488164512

Worden artikelen met de vermelding “uitverkocht” weer aangevuld?
Wanneer een artikel uitverkocht is, proberen wij het artikel zo snel mogelijk weer beschikbaar te stellen. Mocht de voorraad ontoereikend zijn, dan zal het artikel van de website verwijderd worden.

Ontvang ik hetzelfde product als op de foto?
Ja, met uitzondering van handgemaakte kledingstukken waar een klein verschil in de afwerking mogelijk kan zijn.

Kan ik een bestelling met een Cadeauticket verzenden?
Ja, selecteer de optie “Cadeauticket” in uw winkelmandje bij afronding van uw bestelling. Voor verdere informatie gaat u naar de paragraaf Cadeauticket.

Is het mogelijk om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van de laatste nieuwtjes en aanbiedingen van Superbusy?
Ja. Ga naar “Nieuwsbrief” om informatie te ontvangen over de laatste nieuwtjes, gebeurtenissen, en de tips en trick voor looks.

Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief van Superbusy?
Onder het kopje “Nieuwsbrief” kun je eenvoudig afmelden. Vul de gegevens in en klik op “Uitschrijven”.

Hoe kan ik mijn wachtwoord herstellen?
Ben je jouw wachtwoord vergeten, dan kan je het opnieuw aanvragen onder ‘Log-in’ . Voer je e-mailadres in en wij sturen je een e-mail sturen met de te volgen instructies.

Hoe kan ik controleren of mijn bestelling succesvol is verwerkt?
Zodra je bestelling verwerkt is, ontvang je een bevestigingsmail. Indien je deze niet ontvangt, neem contact op met onze afdeling klantenservice.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Je krijgt tevens een Track & Trace code waarmee je jouw bestelling gemakkelijk kan volgen tot bij jou thuis. Daar kan je dan via de handige Bpost website of ander koerierdienst kiezen waar ze jouw pakket uiteindelijk moeten leveren.