Momenteel kan je jouw online aankopen doen in België, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Spanje en Portugal. Andere landen zijn ook mogelijk, neem contact op via mail [email protected] of telefonisch +32(0)56 68 19 00
Worden artikelen met de vermelding “uitverkocht” weer aangevuld?
Wanneer een artikel uitverkocht is, proberen wij het artikel zo snel mogelijk weer beschikbaar te stellen. Mocht de voorraad ontoereikend zijn, dan zal het artikel van de website verwijderd worden.
Ook kunnen er artikelen in pre-order zijn en dit zie je aan de hand van de groene tekst 'op voorraad - 1-2weken' Deze stuks zijn opkomst naar de shops en bij leveringen kunnen we die dan na uw bestelling ook naar jouw verzenden.
*** BESTE KLANTEN, JAMMER GENOEG BLIJVEN WE PROBLEMEN ONDERVINDEN TUSSEN DE VOORRAAD FYSIEK EN DIE ONLINE STAAT. HET KAN GEBEUREN DAT JE BESTELLING WORDT GEANNULEERD EN TERUGBETAALD WEGENS EEN FOUT / BUG IN HET VOORRAADSYSTEEM. WE DOEN ONS BEST DIT OP TE LOSSEN OOK DE LEVERANCIER VAN ONS SYSTEEM.
Ontvang ik hetzelfde product als op de foto?
Ja, met uitzondering van handgemaakte kledingstukken waar een klein verschil in de afwerking mogelijk kan zijn.
Is het mogelijk om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van de laatste nieuwtjes en aanbiedingen van Superbusy?
Ja. Ga naar “Nieuwsbrief” om informatie te ontvangen over de laatste nieuwtjes, gebeurtenissen, en de tips en trick voor looks.
Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief van Superbusy?
In je account onder het kopje “Nieuwsbrief” kun je eenvoudig afmelden. Vul de gegevens in en klik op “Uitschrijven”. Of via een ontvangen "Nieuwsbrief" onderaan.
Hoe kan ik mijn wachtwoord herstellen?
Ben je jouw wachtwoord vergeten, dan kan je het opnieuw aanvragen onder ‘Log-in’ . Voer je e-mailadres in en wij sturen je een e-mail sturen met de te volgen instructies. U kan ook via mail of telefonisch vragen dat we uw wachtwoordlink terug doorsturen.
Hoe kan ik controleren of mijn bestelling succesvol is verwerkt?
Zodra je bestelling verwerkt is, ontvang je een bevestigingsmail. Indien je deze niet ontvangt, neem contact op met onze afdeling klantenservice.
Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Je krijgt tevens een Track & Trace code waarmee je jouw bestelling gemakkelijk kan volgen tot bij jou thuis. Daar kan je dan via de handige Bpost website of ander koerierdienst kiezen waar ze jouw pakket uiteindelijk moeten leveren.
Normaal gesproken worden bestellingen binnen 48u verwerkt en verzonden, maar dit kan soms langer duren. (NB: zaterdag en zondag zijn geen werkdagen voor de online!).